Ben jij administratief sterk en heb je oog voor detail? Heb je ervaring met administratieve processen binnen de zorgsector en zie jij jezelf als de rechterhand van Hoofd Administratie & Backoffice? Dan is dit een mooie kans om je verder te ontwikkelen binnen een betrokken en ambitieuze zorgorganisatie.
Over Humane Zorg
Humane Zorg is een zorginstelling die (jong)volwassenen met sociale en psychische problemen helpt een zelfredzaam bestaan op te bouwen. Dit doet Humane zorg door in Rotterdam en omgeving het volgende te bieden:
– Forensisch verblijfzorg en begeleiding
– Forensische ambulante behandeling / diagnostiek
– Wlz verblijfszorg en begeleiding
– Wmo verblijfszorg en ambulante begeleiding
– ASR verblijfszorg en begeleiding
Wij werken cross-cultureel en richten ons op mensen met (licht) verstandelijke en/of psychische beperkingen, met een speciale focus op forensische zorg. Wij benadrukken diversiteit en een holistische benadering om cliënten te ondersteunen bij hun sociaal en persoonlijk functioneren middels herstel- en krachtgericht werken.
Jouw rol en verantwoordelijkheden:
Als Assistent Hoofd Administratie & Backoffice vervul je een sleutelrol binnen onze administratieve processen en ondersteun je Hoofd Administratie en Backoffice in alle werkzaamheden;
- Je waarborgt de continuïteit van de administratieve werkzaamheden bij diens afwezigheid;
- Je zorgt dat alle administratie voldoet aan de juiste wet- en regelgeving;
- Je bewaakt proactief deadlines met betrekking tot onder andere personeels- en cliëntadministratie;
- Je draagt bij aan de voorbereiding van audits en verantwoordingstrajecten;
- Je beheert dagelijks de info- en administratiemailboxen en zorgt voor een tijdige en adequate afhandeling of doorgeleiding;
- Je schakelt tussen verschillende afdelingen en ondersteunt waar nodig;
- Je bewaakt de werkzaamheden van facilitair dienst;
- Je bewaakt samen met je team de veiligheid, hygiëne en netheid van zowel kantoor als de verblijfadressen door maandelijks (woning)rondes te doen.
Wie ben jij?
- Je hebt een afgeronde Ad-HBO of HBO-opleiding in administratieve of bedrijfskundige richting;
- Je hebt ervaring met het aansturen/coördineren van een team;
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring als assistent hoofd administratie, manager of soortgelijk functie;
- Je hebt ervaring met een ECD, zoals OnsNedap of vergelijkbaar en financiële systemen;
- Je bent analytisch sterk, werkt accuraat en houdt van structuur;
- Je kunt goed schakelen tussen verschillende niveaus binnen een organisatie;
- Je bent zelfstandig, maar voelt je ook thuis in een team;
- Ervaring binnen de zorgsector en kennis van financieringsstromen als WLZ, WMO of Forensische Zorg is een pré.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie voor 32 uur per week;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Salaris conform CAO Sociaal Werk, schaal 7 t/m 8 (bruto €,- – €5.040,- op basis van 36 uur), afhankelijk van opleiding en ervaring;
- IKB (eindejaarsuitkering en vakantietoeslag);
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
- Gratis lunch en sportmogelijkheden;
- Mogelijkheid tot het opnemen van een vrije dag voor culturele feestdagen;
- Ruimte voor persoonlijke groei via trainingen en opleidingen.